O AKADEMII | REFERENCJE | TRENERZY | KONTAKT

Facebook

Profesjonalna recepcja

Szkolenie skierowane jest do osób, które:

  • rozpoczynają pracę w recepcji
  • posiadają już pewne doświadczenie zawodowe

Szkolenie, które Państwu proponujemy obejmuje następujące zagadnienia:

  • rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy
  • profesjonalna sylwetka pracownika recepcji
  • profesjonalne zachowanie pracownika recepcji
  • wizyta gości w firmie
  • reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą

Szkolenie umożliwi uczestnikom m.in.:

  • zrozumienie pełnionej roli w firmie
  • zapoznanie się z błędami jakie popełniają w swojej codziennej pracy
  • zapoznanie się z profesjonalnymi standardami pracy w recepcji
  • poznanie zasad etykiety biznesowej, co pozwoli uniknąć kłopotliwych sytuacji w firmie
  • lepsze radzenie sobie w sytuacjach trudnych

Program:

1. Rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy

2. Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji:

  • główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
  • zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
  • wygląd zewnętrzny - ubiór i makijaż
  • pokaz makijażu biznesowego, porady wizażystki
  • stylizacja biznesowa

3. Profesjonalne zachowania pracowników recepcji:

  • niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji
  • dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
  • komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
  • różnica między mową potoczną a mową oficjalną w recepcji – zasady stosowania jednej i drugiej

4. Wizyta gości firmy:

  • czego oczekuje gość od pracownika recepcji
  • zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • standardy profesjonalnej obsługi gości

podstawowe zasady savoir-vivre
zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie

powitanie gości
anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
serwowanie napojów /w gabinecie szefa i sali konferencyjnej/
pożegnanie gościa/gości

 
5. Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych:
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
  • łączenie i zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • polityka prywatności przez telefon – jakie informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakie nie
  • przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
  • przydatne formularze i narzędzia
  • typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić

6. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą

  • zasady przyjmowania korespondencji przychodzącej
  • zasady rejestracji, znakowania i rozdzielania korespondencji /książka korespondencyjna/
  • ewidencja faksów i przesyłek kurierskich
  • zasady ewidencji korespondencji wychodzącej /książka korespondencyjna, książka nadawcza/

Podczas szkolenia uczestnicy wezmą udział w pokazie makijażu biznesowego i stylizacji biznesowej. Każda z uczestniczek otrzyma indywidualną poradę/analizę kolorystyczną dot. makijażu i ubioru.

 

Opinie o szkoleniu

 

Paulina, recepcjonistka w spółce akcyjnej z branży produkcyjno-handlowej
"Bardzo dobrze zorganizowane szkolenie, dobra lokalizacja, dobrze rozplanowane przerwy. Przerobienie całego materiału w odpowiednim czasie".

Małgorzata, Samodzielny Pracownik ds Obsługi Kancelarii i Sekretariatu, duża firma usługowa
"Podczas szkolenia podobało mi się indywidualne podejście trenera i jego zaangażowanie."

Informacje o szkoleniu
Liczba uczestników: 
3 - 12 osób
Agenda szkolenia
Terminy: 
03.04.2014 (Cały dzień) - 04.04.2014 (Cały dzień)
10.06.2014 (Cały dzień) - 11.06.2014 (Cały dzień)
21.10.2014 (Cały dzień) - 22.10.2014 (Cały dzień)
Czas trwania: 
I dzień: godz. 10.00-17.00, II dzień: godz. 9.00-16.00
Miejsce szkolenia: 
Warszawa
Koszt uczestnictwa
Koszt uczestnictwa netto 1 osoby:: 
950,-PLN
UWAGA: 
Do podanej kwoty należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT.
Cena szkolenia obejmuje: 
+ obiad
+ przerwy kawowe
+ materiały szkoleniowe
+ certyfikat ukończenia szkolenia
Zgłoszenia
Formularz zgłoszenia: 
Kontakt: 
tel. 22 435 70 02